16 stycznia 2010

New Model Brygida | Portfolio Shoot | Portrait & Fashion Photographer

Hi Everyone !

Meet Brygida - very funny girl :) She is just beginning her modeling career and came to me to get her started.I admit it was tough but we finally did it ! :) What you are seeing here is the result of our session in Chrzanow, while my dearest friend - Agnieszka Cudak was doing Her workshop with amateur photographers. All the best Brygida in your future career ! :)






Model: Brygida Chrząstek MUA: Emilia Trzebińska Photographer: Maja Maciejewska

35 komentarzy:

anka pisze...

2,3,4 :)
predyspozycje ma i oczy jakie ma :)
ja czekam na lepszą pogodę by móc wyjść w jakiś plener i zastanawiam się jak długo mi jeszcze przyjdzie czekać :D

Brygidka:) pisze...

http://www.fotomody.pl/brygida-chrzastek :)

Anonimowy pisze...

axell101

calkiem przypadkiem tutaj zawitałem ale przyznam ze rewelacji nie ma, zdjecia ok ale modelka moglaby byc lepsza. serdecznie pozdrawiam

Anonimowy pisze...

zbyt dużo na tych fotografach nie widać,lepsza ta stronka www i jest ok jak dla mnie.

MoniaL:) pisze...

Ostatnie zdjęcie-bomba.Świetny tatoo. Ale do modelki Ci daleko, co nie znaczy, że nie masz predyspozycji. Życzę sukcesów owocnych.
Pozdrawiam.

:>> pisze...

ladna dziewczyna. spojrzenie na drugim zdjeciu jest rewelacyjne. tak trzymac!

Martis666 pisze...

Stronka ze zdjęciami tej osoby po prostu cudna widać dziewczyna ma potencjał,lubi to co robi na zdjęciach prezentuje się idealnie nic dodać,nic ująć,komentarze negatywne wg gusta lub jego braku pozdrawiam modelkę.

JuriX pisze...

kobitka ma klasę to trzeba przyznać a jednocześnie ten sexapil...

Amnikx238 pisze...

Dziewczyna świetna ma potencjał!!!

michael pisze...

Świetna modelka miałem przyjemność z nią współpracować bardzo uzdolniona ,w dodatku sama się maluje;>

agnieszka pisze...

ostatnie zdjecie super!!

Mirka pisze...

Świetna ma stronkę http://www.fotomody.pl/brygida-chrzastek ma dziewczyna potencjał.

Krystian S. pisze...

Trudno nazwać po obejrzeniu czterech fotografii tę oto kobietę modelką.Maju, miałem przyjemność obejrzenia Twoich jakże zdumiewających prac także na innym serwisie.Fotografia artystyczna-to jest to.Liczę na powiększenie galerii o liczne Fotografie.

Kami. pisze...

Swietna strona i swietne prace.bede zagladala czesciej.
sliczne modelki.

podglądacz:) pisze...

Dwa ostatnie zdjecia sa po prostu swietne. Nie zawaham sie nawet uzyc okreslenia ,kapitalne" ale dana modelka nie jest sama w sobie rewelacyjna. Mysle jednak ze postawi na swoim i osiagnie to ,cos" . Pozdrawiam!

Magdalena K. pisze...

EJ troszkę sie nie zgadzam z ta krytyka.Nie mamy tutaj do czynienia z profesjonalna modelka bo jak wiadomo jest to sesja do porfolio (znaczenie proponuje wyszukac) takze taka sesje moze miec kazda przecietna dziewczyna ktora zapragnie zaistniec w swiecie mody. Rewelacyjna czy nie-swoich sil probuje.
A tobie Maju gratuluje swietnych pomyslow na zdjecia bo widac nie brakuje ci ich. :-)

Maja Maciejewska | Photography pisze...

Dziękuję za słowa miłe i krytyczne :) Wszystkie przyjmuję, bo pomagają mi się rozwijać i trzymają ego w ryzach ;) Serdeczności!

Nina:) pisze...

Ależ kobiece zdjęcia, modelka wie jak sie zaprezentowac. ujelo mnie szczegolnie drugie zdjecie. ten wzrok. swietna strona! pozdrawiam fotografa.

Mirka pisze...

Świetna modelka fajna ma stronkę: http://www.fotomody.pl/brygida-chrzastek o której pisałam już wcześniej:)Bardzo kobiece zdjęcia,modelka bardzo ładna.

kalinka pisze...

powiem tyle szalu nie ma

Kamila-fotograf pisze...

juz o niej co nie co słyszałam :-)
chyba się wybiła jako modelka, bardzo ładnie się prezentuje na zdjęciach, śmiem zauważyć, że skoro prezentowane tutaj zdjęcia są do portfolio, to nikt inny jak Ty Maju pomogłaś jej zaintnieć w tym jakże trydnym dzisiaj świecie, brawa dla obu Pań, serdecznie pozdrawiam wszystkie modelki :-) ciao!

Mira_Z. pisze...

Tak,tak wybiła się.Masz rację Kamilko bardzo ładnie się na zdjęciach prezentuje,widziałam jej inne zdjęcia na różnych stronach są wystrzałowe:):)

Alina Fotograf pisze...

Tak bardzo utalentowana modelka,miałam okazję z nią współpracować i było nieźle:)Życzę jej dalszych sukcesów:)

Chitos.B-B. pisze...

.,,a mnie sie tam jakos szczegolnie nie podoba.
z tego co slyszalem jest fotomodelka a nie modelka a to roznica, wzrost jej chyba nie przeszedl. ale figure to maa, i ladne bujne wlosy. na fotomodelke sie nadaje bez dwuch zdan.

Michael pisze...

No jest głównie fotomodelką,wiem też,że jest w dwóch agencjach mody.Tak figurę ma bez dwóch zdań pozdrawiam

K.Tom. pisze...

widzialem ja na innych portalach, uroda troche banalna i niestety zbyt podluzna twarz, ale zapozowac widac umie. polecam zdjecia m.in.na maxmodels.pl. pa.

adasiek pan. pisze...

haaa znam ja, ladna jest ale ma smieszny nos. ale wiele aktorek badz piosenkarek ma taki wiec nie ma sie czym przejmowac. nadrabia wlosami pieknymi.

Kalfos pisze...

no na fotomodelkę się nadaje ma proporcjonalne rysy twarzy moim zdaniem,figura ładna widziałem na innych zdjęciach spoko jest.

Mike pisze...

jak dla mnie troche wychudzona:(

Kalfos pisze...

co ty nie powiesz,

Anonimowy pisze...

gdzie tu widac wychudzenie? przeciez to zdjecia beauty. nie pokazuja walorów modelki.

Anonimowy pisze...

przepiekne oczyska

Ryszard pisze...

super ujęcia

Fotograf Piekary Śląskie pisze...

myślę ze modelka ma fajne rysy

Anonimowy pisze...

Strasznie baba. Bez makijażu nie istnieje

Prześlij komentarz

 

Made by Lena